Nový produkt
Tilia 25 V je termický elektrovětroň určený pro soutěžní kategorii RCEV, RCEO, RCEP a pod.
Rozpětí : 2490 mm
Délka : 1380 mm
Prázdná hmotnost : 340 g
Letová hmotnost : cca 700 g
Profil křídla : S 4083 modifik.
Model je na objednání. Provedení modelu, doba dodání a jeho cena - na dotaz.
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Termický motorový větroň Tilia 25 V je navržený tak, aby jeho letová hmotnost (při požadovaných rozměrech) byla co nejmenší, při zachování jeho přiměřené pevnosti a odolnosti. Nosné plochy modelu (křídlo i ocasní plochy) jsou vyrobeny z extrudovaného polystyrénu XPS, jejichž povrch je olaminován skelnou tkaninou prosycenou epoxy. Křídlo je vyztužené (ze shora i ze spoda) uhlíkovým pásnicemi. Výšková ocasní plocha je taktéž vyztužená – uhlíkovými pásky. Trup se skládá ze dvou částí – tzv. gondoly laminované do negativní formy a zadní uhlíkové kuželové trubky.
Model je konstrukčně řešený tak, aby se dal jednoduše rozložit pro transport a rychle připravit k letu. Křídlo je dvoudílné, spojené uhlíkovou spojkou prům.6mm, připevňuje se k trupu pomocí 4 nylonových šroubů M4. Výšková ocasní plocha (provedení "V") je k trupu připevněná trvale, bez možnosti demontáže. Vztlakové klapky středu křídla jsou ovládané dvěma servy, stejným způsobem jsou ovládané i klapky na uších křídla (křidélka). Serva pro ovládání ocasních ploch jsou umístěné v trupu přímo pod křídlem, ovládání ocasních ploch se provádí pomocí táhel vedených uvnitř trupu.
Při použití moderních RC souprav pro ovládání modelu je možné použít např. butterfly mix, mix křidélka - směrovka, mix vztlakové klapky – výškovka, mix křidélka – klapky atd. Křidélka a klapky po celém rozpětí křídla umožňují „širokou paletu“ využití při různých letových režimech modelu. Tohoto všeho se pak využije pro dosažení optimálních letových režimů modelu (start modelu, kroužení v termice, přistávání modelu atd.).
Model je především určený pro účast na různých soutěžích (např.RCEV), jejímž pravidlům odpovídá - se zaměřením na termické lítání. Model lze samozřejmě využívat pro relaxační večerní polétání, kdy se model za klidného počasí ochotně přistává pomalým letem „do ruky“.
Ovládané prvky modelu: Ocasní plochy provedení "V", křidélka, vztlakové klapky, elektromotor (elektrovětroň).
Stavebnice modelu obsahuje: Trup s kabinou z GFK, kuželovou uhlíkovou trubku (zadní část trupu), dvoudílné křídlo, Ocasní plochy "V", vestavbu trupu pro zalepení lanovodů, spojku křídla, motorovou přepážku, lože serv, páky vztlakových klapek, křidélek a ocasních ploch s otvorem 0,8mm, nylonové šrouby s podložkami pro upevnění křídla k trupu, stavební návod.
Doporučená elektronika:
Pohon: Elektromotor Leopard LC2830-9T, 1290kV
Pohon: Vrtule sklopná Aero-naut 9x5“
Pohon: Vrtulový kužel Ø32mm, kleština 3,17mm
Pohon: Baterie Lipol 800 až 850mA, 3s
Pohon: Regulátor 25 až 30A s SBEC 3A
Serva pro křidélka: Dymond D-47
Serva pro ocasní plochy: Dymond D-47
Serva pro vztlakové klapky: Atlas SD09 SCD, Corona-843MG, Blue Bird BMS-105HV